FAQ - Garantie & Klachten

Vervelend als er iets mis is met een item dat je besteld hebt, we lossen dit graag voor je op! We willen je vragen een e-mail sturen naar support@puppyvillage.nl. Schrijf een korte en duidelijke beschrijving van het defect en wat we voor je kunnen doen om dit voor je op te lossen. Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden en om welk artikel het gaat. Voeg duidelijke foto’s/video’s toe die het defect of probleem laten zien. Daarnaast hebben we een foto nodig van het artikel in zijn geheel.

We bieden garantie op speeltjes indien er nog niet mee gespeeld is. Controleer voor je je hond met het speeltje laat spelen of bijvoorbeeld alle piepers werken. Heeft je hond al met het speeltje gespeeld? Dan kunnen we niet meer achterhalen of het product defect is geleverd, of dat er te enthousiast mee gespeeld is. Je kunt ons altijd een e-mail sturen, we helpen je graag!

We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, vaak binnen 2-5 werkdagen. Soms zijn we afhankelijk van onze leveranciers of de fabrikant van het product, in dat geval zullen we je laten weten wanneer we reactie verwachten.

We vinden het vervelend als je niet tevreden bent, we kijken graag samen naar een oplossing. We willen je vragen een e-mail sturen naar support@puppyvillage.nl. Schrijf een korte en duidelijke beschrijving van je klacht en wat we voor je kunnen doen om dit voor je op te lossen. Heb je foto’s of video’s die je klacht ondersteunen? Stuur deze dan samen met je klacht. Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden en indien van toepassing om welk artikel het gaat.

Het kan altijd gebeuren dat dingen niet helemaal volgens plan verlopen. We raden je aan om eventuele klachten eerst met ons te bespreken door een e-mail te sturen naar support@puppyvillage.nl. Als dit niet tot een oplossing leidt, kun je ervoor kiezen om je geschil voor bemiddeling aan te melden via Stichting WebwinkelKeur.

Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de optie om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Als je klacht nog niet ergens anders wordt behandeld, ben je vrij om je klacht via het EU-platform in te dienen.